دلِ پر از خون

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یه ترانه شادی دارم ، اومدم برات بخونـــــــم

زنگِ اخبارت خرابه ، دیر شد دردت به جونم

***

عید و عیدانه واسه تو ، یادبود دل خریدم

تو کجایی پشتِ بامم ، اثری ازت ندیـدم

***

طلوعِ سپیده ی صبح ، پا شدم از رختخوابم

رویِ پله ها دویدم ، کشف کردن آفتابـــم

***

پشتِ شیشه ی اتاقت ، سایه ی شمعی فـــروزان

دوده هایش رفته بالا ، رنگ کرده سقف ایــــوان

***

دلم شیدایت عزیزم ، تو کنارِ شمع خوابـــی

دلهره کشیده این دل ، ای قمر بی من نتابی

***

با سکوتِ حسِ دردم ، طق طقِ شیشه شنیـدی

پا شو از این خستگی ها ، مگه اخلاصم ندیدی

***

اومدی خوابت پریده ، گفتی از در حاضرم کن

تو یه نامحرم رازی ، مادرم رو ناظرم کـــــــن

***

صد خطر از لای گوشم ، رد شده تا در رسیدم

در زدم بابایت اومد ، از ترس او آنسو دویــدم

***

چه کنم با این ترانه ، بخونم هـــــــــــوایِ آزاد

شاید اون امواج صوتی ، می کشن آهش به فریاد

***

عید تو مبارک ای جان ، رسمِ عیدانه همینه

ببر این دلِ پر از خون ، نشونه بابات ببیــنه

***

جاسم ثعلبی (حسّانی ) 02/06/1391





:: برچسب‌ها:
دلِ پر از خون ,
:: بازدید از این مطلب : 1459
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 2 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی